środa, 3 kwietnia 2013

Dwa maratony Zumby w jedną sobotę

W najbliższą sobotę warszawskich zumboholików czeka nie lada dylemat: dwie imprezy, jedna biletowana, a druga całkowicie darmowa.

Pierwsza to "Wiosenna impreza fitness", tudzież bardziej światowo, "Spring Party Zumba Fitness", organizowana przez Zumba Poland, z zagranicznymi gośćmi w osobach Pedra Camacho z Dominikany i Marii Hall ze Szwecji oraz dobrze znanymi warszawskimi instruktorami.

Plan:

12:30 - 13:30 - Zumba Sentao 
13:30 - 15:00 - Zumba 
15:30 - 16:30 - Caribbean Heat 
16:45 - 18:15 - Zumba


Lokalizacja: Gimnazjum 92, ul. Koncertowa 4. Bilety po 80PLN, afterparty w hotelu Intercontinental 20 PLN. Ponoć bilety jeszcze są. Szczegóły: http://on.fb.me/XO0PNB.



Impreza druga to maraton Zumby w ramach Reebok Fitness Festival - o ile konwencja jest za pieniądze, to maraton gratis.

Plan to po prostu Zumba od 19 do 22:)

Lokalizacja: ZS 79, ul. Wiertnicza 26. Szczegóły http://on.fb.me/Z9nTrZ.


Ja się skłaniam właśnie ku tej drugiej imprezie, jeśli w ogóle, bo kompletnie mi nie po drodze. Ale bardzo chętnie bym pofikała z Jenny Torres vel Yenne Torrez - raz mi się udało trafić na jej zajęcia i wydaje mi się, że były najlepsze ever.

1 komentarz:

  1. szkoda, że w mojej okolicy nie ma czegoś takiego :(
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń